Niniejszy Regulamin („Regulamin”) określa zasady udziału w szkoleniach tradycyjnych otwartych oraz szkoleń on-line organizowanych przez Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” (NIP: 5213641211).
Organizatorem szkoleń jest Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” (NIP: 5213641211), Polska, 00-503 Warszawa, ul. Żurawia 6/12, lok. 766
Udział w szkoleniach wymaga zaakceptowania Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji usługi.
§ 2. Definicje
Klient – osoba fizyczna lub prawna, zobowiązana do uiszczenia należności za szkolenie. Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia, choć może nim być.
Organizator – Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” (NIP: 5213641211).
Rezygnacja ze szkolenia – przesłanie przez Klienta pisemnej bądź e-mailowej (pod adresem Alina.malinouskaya.fb@gmail.com) informacji o wycofaniu uczestnika/ków z udziału w szkoleniu.
Uczestnik – osoba, która poprzez przysłanie zgłoszenia wyraziła wolę uczestnictwa w szkoleniu, za które została wniesiona opłata.
Szkolenie otwarte – szkolenie, na które może się zapisać każda osoba zainteresowana tematem szkolenia.
Szkolenie tradycyjne otwarte – szkolenie, w którym Uczestnicy zgromadzeni są w sali wykładowej Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”.
Szkolenie on-line – szkolenie, w którym Uczestnik bierze udział korzystając z komputera (tableta), poprzez zalogowanie się na platformę internetową wskazaną przez Organizatora. Szkolenie prowadzone jest przez Wykładowcę w czasie rzeczywistym, z udziałem innych Uczestników szkolenia.
Zgłoszenie – podanie swoich danych w interaktywnym formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie https://ala-ads.pl lub przesłanie zgłoszenia e-mailem pod adresem Alina.malinouskaya.fb@gmail.com.
Strona Organizatora – strona https://ala-ads.pl, na której dokonuje się zgłoszenia na szkolenie.
§ 3. Warunki uczestnictwa w szkoleniu tradycyjnym otwartym oraz szkoleniu on-line
Informacja o organizowanych szkoleniach przez Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” przekazywana jest potencjalnym zainteresowanym w formie:
oferty publikowanej na stronie internetowej: https://ala-ads.pl, zawierającej opis szkolenia wraz z datą i miejscem jego realizacji oraz ceną,
działań promocyjno-sprzedażowych (mailing, ulotka, baner).
Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest wyrażenie chęci udziału w nim poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zgłoszeniowego dostępnego przy każdym szkoleniu na stronie Organizatora lub przesłanie formularza zgłoszenia mailem Alina.malinouskaya.fb@gmail.com i dokonanie opłaty za szkolenie.
Organizator na 7 dni przed datą szkolenia wysyła pocztą elektroniczną do wszystkich uczestników potwierdzenie wraz ze szczegółowymi informacjami o szkoleniu (tj. dokładne miejsce szkolenia – w przypadku szkoleń tradycyjnych, informację o płatności, o przysługującym rabacie oraz szczegółowy program szkolenia).
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu w przypadku braku wystarczającej liczby uczestników lub wystąpienia innych istotnych okoliczności.
Szkolenie on-line odbywa się poprzez platformę internetową. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie komputer (tablet) z szybkim internetem oraz zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Po dokonaniu płatności uczestnik otrzyma od Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” drogą mailową link (zaproszenie) na szkolenie on-line oraz instrukcję korzystania z platformy internetowej.
§ 4. Warunki płatności
Wysokość opłaty za szkolenie zgodna jest z aktualną ofertą zamieszczoną na stronie https://ala-ads.pl w momencie dokonywania rejestracji na szkolenie.
W cenie szkolenia tradycyjnego Uczestnicy otrzymują od Organizatora: materiały szkoleniowe w formie drukowanej bądź elektronicznej, Zaświadczenie/Certyfikat o ukończeniu szkolenia.
Cena szkolenia on-line obejmuje udział w szkoleniu (z wyłączeniem dostępu do urządzenia i sieci Internet, do których zorganizowania zobowiązany jest każdy z Uczestników we własnym zakresie), materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz Zaświadczenie/Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Cena szkolenia nie obejmuje kosztów dojazdu uczestników, kosztów parkingu, noclegów i wyżywienia, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
Opłatę za szkolenie należy dokonać przelewem na konto MBank 55 1140 1010 0000 5433 5900 3082 po otrzymaniu potwierdzenia od Organizatora, że szkolenie się odbędzie, a przed rozpoczęciem szkolenia.
Tytuł przelewu powinien zawierać temat szkolenia, nazwę firmy/klienta/uczestnika oraz datę szkolenia.
Dokumenty księgowe – faktury przekazywane są uczestnikom na zakończenie szkolenia lub wysyłane drogą mailową.
Udostępnienie przez Organizatora linku do spotkania on-line, możliwe jest wyłącznie w przypadku Uczestników, za których opłata została uiszczona i zaksięgowana na rachunku bankowym Organizatora.
Za pomocą systemu płatności przelew 24 znajdujący się pod adresem: PayPro SA, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań
§ 5. Odwołanie lub zmiana terminu szkolenia przez Organizatora
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia w terminie do 7 dni przed planowaną datą jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w szczególnych sytuacjach.
Organizator, w wypadku odwołania szkolenia informuje o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Klient otrzymuje zwrot wniesionych opłat na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność.
§ 6. Rezygnacja ze szkolenia
Rezygnacja ze szkolenia wymaga przesłania jej e-mailem: Alina.malinouskaya.fb@gmail.com.
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem Klient/Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
Odwołanie zgłoszenia przez Klienta/Uczestnika w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem lub brak udziału w szkoleniu skutkuje obciążeniem go całością kosztów szkolenia.
W razie nieprzewidzialnych okoliczności dopuszczalna jest ewentualna zmiana uczestnika szkolenia.
§ 7. Reklamacje
Uczestnikom przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia.
Zgłoszenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem, z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mailowego można dokonać w następujących formach:
pisemnie na adres: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”, adres siedziby: Polska, 00-503 Warszawa, ul. Żurawia 6/12, lok. 766,
na adres e-mail: Alina.malinouskaya.fb@gmail.com.
Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamacje do 14 dni od daty wpływu do siedziby firmy a o ich rezultacie powiadomi niezwłocznie Klienta/Uczestnika na podany przez niego adres e-mail.
§ 8. Przetwarzanie danych osobowych
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji usługi szkoleniowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celu skorzystania z usługi szkoleniowej.
Uczestnikom szkoleń przysługuje prawo dostępu do treści ich danych osobowych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia.
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do celów rozliczeniowych i podatkowych zgodnie z właściwymi przepisami.
W sprawach spornych uczestnikom szkoleń przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” : e-mail Alina.malinouskaya.fb@gmail.com.
§ 9. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem 07.06.2022 r.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Używamy plików cookie, aby jak najlepiej reprezentować naszą stronę. Jeśli nadal będziesz korzystać z witryny, uznamy, że jesteś z tego zadowolony.OkPolityka Prywatności